همه چیز درباره طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

با وجود اینکه زمینه های کاری مختلف نیاز به طراحی سایت متفاوتی را دارد مدام این سوال را در ذهن ایجاد می کنند که چگونه به مرحله اجرا برسند.

علاوه بر رعایت اصول اولیه سئو در کلیه پروژه های شرکت طراحی سایت وب‌رمز٬ با دریافت مشاوره سئو رایگان میتوانید بهینه سازی و سئو وب سایت خود را نیز به وب رمز بسپارید.

تعرفه طراحی سایت اختصاصی به چه صورت است؟ برای برآورد زمان و هزینه انجام پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خود را فهرست کرده و آنها را اولویت بندی کنید.

کاسپید برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد یک فرآیند طراحی وب سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه ساخت سایت و راه اندازی آن، برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید.

* ارتباط این برنامه با سایت از طریق وب سرویس و کاملاً امن است همچنین داران حساب کاربری خاصی در سایت خواهد بود که امکان محدود کردن دسترسی آن نیز وجود دارد.

یکی از عباراتی که زیاد جستجو می‌شود، طراحی سایت ارزان قیمت است. بسیاری از کسب و کارها یا افراد با توجه به بودجه خود دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب هستند، اما به اشتباه تصور می‌کنند ادامه مطلب باید دنبال موارد ارزان و حتی بدون هزینه بروند. البته سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، پرستاشاپ یا اپن کارت می‌توانند برای مدت کوتاهی نیازهای شما را برطرف کنند، ولی قطعا به دلایل مختلف و مهمی چون مشکلات توسعه و مقیاس‌پذیری، نمی‌توانند در طولانی مدت پاسخگوی شما و کاربران‌تان باشند.

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی طراحی سایت، طراحی ظاهر و قالب سایت است؛ چراکه شما در بدو ورود ظاهر سایت را می­ بینید و از ظاهر آن شرکت تصمیم می­ گیرید که آیا این سایت یک شرکت حرفه ­ای است یا یک سایت شخصی که در منزل کار می­ کند؛ بنابراین ظاهر سایت تاثیر زیادی در آینده کسب و کار اینترنتی شما دارد.

سایت که بتواند به کمک آموزش بر روی یک موضوع خاص و بازگو کردن مطالب روزانه در آن حیطه به جذب مخاطب کمک زیادی می کند.

با این ویژگی شما می توانید برای نوع خاصی از کاربران قیمت متفاوت نمایش دهید. به عنوان مثال می توان همکار در سیستم تعریف کرد و قیمت متفاوتی برای همکار درج کرد، در این صورت همکاران هنگام ورود به سایت و حساب کاربری خود قیمت های مخصوص خود را می بینند

مثلا فردی که لوازم آرایشی می­ فروشد می­ تواند با راه اندازی سایت فروشگاهی درآمد خود را افزایش دهد. فروشگاه ­های آنلاین گاهی اوقات برای ارائه محصولات چند فروشنده طراحی می­ شوند که به آنها مارکت پلیس می­گویند. تعرفه طراحی سایت­های این نوع فروشگاه­ها به دلیل ویژگی­های منحصر به فرد آن بسیار گران قیمت است.

هرآنچه که یک سایت کامل باید داشته باشد وب وان نیز همراه شما است وب سایت شما چهره کسب و کار شماست. اولین تاثیری که روی مشتریان بالقوه خود می گذارید، از طریق وب سایت رسمی شما است و ما در وب وان تلاش می کنیم چهره بهتری از کسب و کار شما را به مشتریان تان نشان دهیم.

- سیستم نمایش محصولات بر اساس مرور لیست محصولات توسط مخاطب که کاربری آسانی را برای مخاطب - بر روی موبایل و سیستم های تاچ فراهم می کند.

مانیتورینگ سفارشات و پرداخت ها با امکان تغییر وضعیت و تعیین زمان ارسال در صورت نیاز

مدیریت اجباری یا اختیاری کردن فیلد ها در فرم های مختلف مانند فرم ثبت نام

Report this wiki page